Proves lliures i d’accés a FP

El termini tant per fer la inscripció a les proves lliures com les proves d’accés a cicles formatius és del 6 al 18 de març ambdós inclosos.

Podeu consultar tota la informació a la pàgina web de Formació Professional:

PROVES LLIURES

PROVES ACCÉS GRAU MITJÀ

PROVES ACCÉS GRAU SUPERIOR

També us deixem la normativa, us pregam que la llegiu amb deteniment.

Normativa proves lliures

Normativa proves d’accés a Grau Mitjà

Normativa proves d’accés a Grau Superior

Us informam que totes les actualitzacions respecte a llistes provisionals i definitives d’admesos, informació sobre les proves i calendari de les mateixes i notes es publicaran a la nostra pàgina web, a aquest mateix apartat.

Fira Orienta’t

Els dies 7,8 i 9 de febrer l’alumnat i el professorat de Cicles Formatius estarà present a la Fira Orienta’t organitzada pel Consell d’Eivissa i en la que col·labora la Conselleria d’Educació i Universitats.

Als estands de les famílies professionals de l’IES Algarb estarem disponibles… Llegeix més»

Ajudes per a la compra de dispositius digitals de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia 2024

L’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia ha publicat la convocatòria de concessió d’ajudes d’un màxim de 150 € cada una per a la compra de dispositius digitals individuals per a alumnat de primària i secundària empadronat en el municipi.

Podeu trobar informació dels requisits, de la documentació necessària i de les condicions de la convocatòria al BOIB núm. 6 d’11 de gener de 2024, sec. V, pàg.1051 i a les oficines municipals de l’Ajuntament de Sant Josep de sa Talaia.